luni, 3 ianuarie 2011

3. Exercitii pentru barbati, pentru partea toracica

Exercitii pentru barbati, pentru partea toracica
Respiratia adanca si vioaie va da elasticitate cavitatii toracice si ii va mari capacitatea.
Pieptul este acoperit de o serie de muschi mici care ajuta la respiratie si de doi muschi mari: pectoralii. Prin antrenarea acestor muschi vei usura respiratia.
In afara de aceasta, un torace cu oase aparente, neimbracat cu muschi este inestetic.


Exercitiul 1 (flotari)
Culcat pe burta, pe sol, picioarele intinse, palmele pe sol, sub umeri, coatele ridicate la inaltimea umerilor, degetele spre inauntru.
Ridicati-va in maini, corpul ramane drept si perfect intins, formam un unghi cu solul. Lasati-va inapoi spre sol, insa fara ca pieptul sa atinga solul. Durata: 5-12 miscari.


Exercitiul 3
Pozitia de plecare: o fandare cu picoirul drept indoit si cel stang intins spre spate. Corpul putin inclinat inainte. Duceti bratul stang intins paralel cu corpul. Bratul drept, cat mai sus, spre spate, sariti pe loc, inversand pozitia picioarelor si a bratelor.
Reveniti la pozitia de plecare.
Durata: de 20 de ori la dreapta si de 20 de ori la stanga.









Exercitiul 4

Pozitia de plecare: in picioare, picioarele departate, bratele de-a lungul corpului. Bratele se ridica la verticala. Aplecati corpul inainte, ducand bratele intinse intre picioare cat mai in spate si cat mai aproape de sol. Nu indoiti genunchii! Inspirati la ridicarea mainilor, expirati la coborarea lor.
Durata: 20 de flexiuni

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu